17 Ağustos 2017 Perşembe

Ağustos Meselesi





Geçtiğimiz ay tatile çıktım.. Tek başıma !
 Meğer  ben ne eğlenceli , ne maskara bi kadınmışım :)


Kendimle çok eğlendik... Bol bol yakışıklı seyrettim.. Direkt bakmadım en direkt bakışlarla adeta bi timsah gibi denizin içinde sotaya yattım .  Gelen geçen ceylanları seyre daldım.. Ne onlar benim farkım daydı ne de otel ahalisi :))

Bol bol okudum.. Bol bol bira içtim..  Kadının biri yüzerken  balıklardan şikayet etti !
                                                             Çok balık varmış !

Tutamadım yine o çenemi " eee  burası onların mekanı " dedim... kadın benimle arkadaş olmaktan vazgeçti :( 
 Hıh !

Akşam üstleri deniz kıyısında yürüdüm ...Romantizm enjekte ettim nasıl derler; ortam yaptım elimde şarabımla...

O kadar çok yüzdüm, o kadar derinlere gittim ki kol kaslarım gelişti..

Ama hiç arkadaş bulamadım ..  esasen bir çabada göstermedim. Çünkü insanlar cümlelerine "Hayır" ile başlıyor .. İtiraz perver  bir galip gelme dürtüsüyle ciyak ciyak konuşuyorlar ve ister istemez gardını alıyorsun. Oysa ben oraya dinlenmeye gittim, sükuneti bulmaya ve başarabilirsem tüm hislerimi damıtmaya . 
Hatta, yıllar sonra bir de şiir yazdım. Abuk subuk bi şey kimsenin okumayacak olması güzel dedirtenlerden..

Bol bol düşündüm. Bir şeyden çok eminim; ben kendime hiç yanlış yapmadım.  Sadece, doğrularımı değiştirdim. Bunca yılda bi değişikliği hak ettiğimi düşünüyorum. Zaten ne vakit doğrularım değişti, bakış açım bir başyapıta dönüştü..
O zaman gerçekten mutlu olduğum günler yaşadım, o zaman güzel ama beyhude insanlar tanıdım... 
Beyhude  ;  evet beyhude ! 
Herkes kalıcı olamaz ki, ( bunu yeni öğrendim) bazıları gider. Onlar, gidebilsinler diye gelirler.
Sıçramak için, uçmak için gelirler ...
Onları  o nedenle  seversin ..  ama bilmezsin gideceklerini !  neyse öğrenirsin !

Zamanın tozu her şeyin üzerini kefen gibi örtüyor.........................değil mi ?

,,,,, az biraz lafladık ... az biraz başımı  döndürdüm............








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder